De tunsters van ODI uit Tinte hadden met twee districtsfinales een drukke maand juni.
De tunsters van ODI uit Tinte hadden met twee districtsfinales een drukke maand juni.

ODI in districtsfinales Oegstgeest en Dordrecht

Actueel 69 keer gelezen

Tinte - Juni was tot dusver een drukke maand voor de turnsters van gymnastiekvereniging ODI. 

Begin juni deed ODI mee aan de districtsfinales in Oegstgeest en half juni waren er districtsfinales in Dordrecht.

Niveau H en G
In Oegstgeest turnden Mirre Oosterman, Tessa vd Kooij, Yuna de Waard en Jill Jongste op niveau Ht. Isabel vd Ent, Lotte de Jong, Marit Koolwijk en Julia Poli kwamen in actie op niveau G. Beide teams lieten oefeningen zien en turnden een goede wedstrijd. Ze eindigden met een vierde plaats net niet op het podium. Op de meerkamp eindigden Noemi Langendoen in niveau 7 als achtste. Sanne Rientjes werd in niveau 6 twaalfde. Op niveau F turnden de ODI-meiden Resa Habermehl en Sanne Breugelmans mee in het team van Excelsior Rozenburg. Ook dit team eindigde als vierde.

Zilver
Tessa vd Kooij, Jill Jongste, Lieva Borsboom, Lotte de Jong, Isabel vd Ent, Julia Poli, Marit Koolwijk en Nora van Schie turnden in Dordrecht maar eindigden daar niet op het podium. Op de toestelfinales turnden Tessa (brug, balk en vloer), Sanne (balk), Isabel (brug en balk en Lieva (brug) en Tessa op de vloer. Voor Tessa was er zilver op de brug.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant