Afbeelding
Marck Groothuyzen

Man rijdt met scootmobiel de sloot in

Algemeen 2.940 keer gelezen

Vierpolders - Zondagmiddag is aan de Groene Kruisweg in Vierpolders een persoon met zijn scootmobiel in de sloot naast de weg terecht gekomen. Het is onbekend hoe dit kon gebeuren.

Omstanders hebben de man eruit gehaald. De brandweer heeft de scootmobiel uit het water gehaald. De man is door ambulance personeel nagekeken. Het is niet bekend of hij is afgevoerd.

Foto’s: Marck Groothuyzen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant